Predtým, ako sa rozhodnete pre založenie sro, by ste mali vedieť, že mať len dobrý nápad nestačí. Dá sa použiť príklad zo športu – talent je iba 20 % úspechu, zvyšných 80 % je tvrdý tréning, drina, slzy, pot a krv. Ak nie ste na to pripravený, potom vaše šance na úspech, výrazne klesajú. Čo by ste mali urobiť pre to, aby ste boli úspešný? Tu je niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu preraziť a nielen vo vzťahu k vášmu zákazníkovi.
To, čo robíte, robte poriadne
Polovičaté riešenie by malo byť pre vás neznámym pojmom. Nikdy si nepovedzte: „Ááá, veď to takto stačí, zatiaľ to funguje.“ Nikdy! Keď už niečo robíte, dotiahnite to do absolútne najlepšej možnej verzie, akú dokážete. Ak to nedokážete vy, pozvite si na pomoc odborníka. Chystáte sa predávať výrobky cez internet? Prvotriedna tvorba eshopu by mala byť pre vás prioritou. Nielen jej funkčnosť, vzhľad, ale aj obsah – popisky by mali byť originálne, vtipné a písané človečinou. Ak to nedokážete, využite služby copywritera.
Nesnažte sa zbohatnúť čo najrýchlejšie
Zbohatnúť čo najrýchlejšie, je cesta do pekla. Môže sa vám to podariť, ale postupom času bude viac a viac zákazníkov prichádzať na to, že vaše služby nie sú vyladené, majú trhliny či sa ich dokonca snažíte obalamutiť. A keď sa toto stane, už len veľmi ťažko zachránite svoje meno na trhu. Preto sa v prvom rade snažte priniesť kvalitné služby, základom je spokojný zákazník, vysoká úroveň kvality toho, čo poskytujete a úspech sa potom dostaví.
Nesnažte sa ušetriť na zákazníkovi
Keď raz ponúknete zákazníkovi kvalitnú službu či produkt, nemôžete túto službu v rámci optimalizácie alebo zvýšenia zisku robiť menej kvalitnou a šetriť na klientoch. Veľmi rýchlo na to prídu a pohneváte si ich tým. Lebo zmenu z dobrého k horšiemu okamžite pocítia. Ak chcete robiť zmenu, jedine inováciou – meňte sa k lepšiemu. Šetriť môžete kdekoľvek inde, prenajmite si výhodnú virtuálnu kanceláriu, kupujte lacné tonery alebo robte čokoľvek, čo nepocítia vaši zákazníci a zamestnanci nebudú považovať za krivdu. Takto vyzerá cesta k úspechu. Ale ten je ešte veľmi ďaleko.