Čistota pracovného prostredia pravdepodobne nie je na prvom mieste v zozname konateľov alebo podnikateľov vlastniacich kancelárske priestory. Čistý a zdravý pracovný priestor je jedným zo základným kameňov úspešného podnikania. Väčšina podnikateľov začne situáciu riešiť, až keď sa úplne vymkne spod kontroly.
Preto musíte zapezpečiť, že vaše kancelárie sú pravidelne čistené a udržiavané. Je dokázané, že zamestnanci sú šťastnejší, zdravší a produktívnejší, ak je o kancelárske priestory postarané z hľadiska čistoty. Je potrebné si tiež uvedomiť, že takto zanechávate dobrý prvý dojem na obchodných partnerov a potenciálnych zákazníkov.
Vybrali sme 4 dôvody, prečo by ste nemali nechať upratovanie kancelárie na posledných miestach v zozname úloh.
Prvý dojem sa počíta
Čisté a upratané pracovné prostredie vyzerá príťažlivo a čo je dôležitejšie, víta všetkých potenciálnych klientov. Vytvára dôveru od samého začiatku a zanecháva klientom dojem efektívnosti a so silným dôrazom na detail. Existujúci zákazníci možno tieto veci prepáčia ale vy potrebujete zanechať dobrý prvý dojem na potenciálnych nových klientov. Najnamáhanejším priestorom v kanceláriách je vstup, konkrétne napr. recepcia, kade prejdú všetci – aj zamestnanci, aj klienti. Len pravidelnou údržbou a čistením recepcií sa vyhnete omnoho náročnejšiemu a drahšiemu čisteniu, keď už je situácia neúnosná.
Budujete svoju značku
Predstavte si, že by ste mali reštauráciu o ktorej čistotu by ste sa nestarali. Mnoho potenciálnych zákazníkov by ste odradili hneď pri vchode, pritom jedlo by mohlo byť skvelé. Je štúdiami dokázané, že človek si spája upratané pracovné prostredie s kvalitnejšími výrobkami a službami. Nedovoľte, aby chaotické pracovné prostredie malo za následok, že potenciálny zákazník odíde skôr, ako budete mať s ním šancu hovoriť.
Spokojnejší zamestnanci
Väčšina zamestnancov považuje svoje pracoviská za druhý domov, a preto je potrebné zamerať svoje úsilie na udržanie čistoty a poriadku. Udržiavaním dobrého pracovného prostredia umožňujete svojim zamestnancom byť produktívnejší a efektívnejší.
V práci zamestnanci trávia priemerne okolo 8 hodín. To je dostatočne dlhý čas na to, aby si vytvorili predstavu o celkovej čistote. Posledné roky sú zamestnanci omnoho ochotnejší hovoriť o svojom pracovnom prostredí. Čo je skvelá správa, ak sa o poriadok staráte. Horšia, ak o tom šťavnato hovoria pred známymi, rodinou alebo nebodaj zákazníkmi.
Zdravotné hľadisko
Riešením je profesionálna upratovacia služba, ktorá zanechá po sebe dokonalú čistotu. A zároveň zdravotne vyhovujúce prostredie. Špina, baktérie, spóry, prach a všetka nečistota otvára dvere baktériám a alergénom. To má za následok zdravotné komplikácie zamestnancov, PN-ky a nižšiu produktivitu práce.
Naša spoločnosť má dlhoročné skúsenosti s upratovaním kancelárií a čistením okien po celom Slovensku. Naši klienti si uvedomujú všetky 4 dôvody ( je ich isto viac ), prečo by mali prenechať čistotu do rúk profesionálov. Nechajte si od nás spraviť nezáväznú cenovú ponuku a my vám pomôžeme k vyššej produktivite, zdravšiemu prostrediu, spokojnejším zamestnancom a klientom.